kolmapäev, 1. detsember 2010

Uku Kukupai

See kaisukaru on minu esimene tõeline villamõmm. Valmistamiseks valisin lõnga, mis oma põneva tekstuuriga mulle juba ammu silma oli jäänud ja tundus nüüd just karumõmmi silmaspidades ideaalne. Lõng on 100% villane.

Sall on valmistatud ülipehmest ja soojast alpakavillast, nii et külm ei tohiks sellel mõmmil küll hakata!
Pikkus 25 sentimeetrit.

4 kommentaari:

Minna ütles ...

Ongi natuke sellise otutotu kukupai näoga...sinised süütud silmad säramas:)

lilleliis ütles ...

Seda mõmmi oli päris põnev valmistada, sest tegelikult oli mul palutud teha ükskõik mis loom, peaasi et nimi oleks Uku. No, ja mulle tundus, et Uku peab olema kindlasti üks karumõmm!
On jah siira ja natuke totu näoga :)

Ingrid ütles ...

Mul on alati nõrkus selliste veidi kurvameelsete ja "udude" suhtes. Nii ka see mõmmik oma ilmega- ja veel täisvillast- mmmmmm?! Minu süda on sulanud:)

Nägin just ükspäev Prismas ühel lapsel Sinu kootud mütsi- oled juba täiesti massides- lahe! :)

Kena valge talve jätku ja kõike hääd Su perele, Ingrid & co

Minna ütles ...

Vauu, see on omamoodi tellimus ju, nime järgi teha. Mulle tundub, et õnnestus väga hästi:)

Ja Ingridi kommentaar on nii tore, nõrkus kurvameelsete ja "udude" suhtes, hihii:)