esmaspäev, 18. aprill 2011

Naturaalkarva jänesed



Viimasel ajal on valminud mitu beeži tooni jänkukest, igaüks isemoodi kanga lahendusega. Jänku tüüp on ju sama, aga hoolimata sellest pole mulle nende valmistamisest veel küllalt saanud. Just erinevate kombinatsioonide loomine on põnev ja erutav. Ja annab iga kord uue, ootamatu tulemuse.

10 kommentaari:

Lemmi ütles ...

Väga vahvad! Mida rohkem ma neid sinu tehtud tegelasi vaatan, seda rohkem tuleb endal ka tahtmine vähemalt üks loomake valmis teha. Aga kui see on nakkav!?

lilleliis ütles ...

Ma kardan, et see on tõesti nakkav :) Nii palju, kui olen teiste tegemisi neti kaudu jälginud, siis kipub kehtima rahvatarkus "süües kasvab isu". Aga soovitan sellegipoolest proovida! :)

edaca ütles ...

HARİKA

KIMIKOWE HAND MADE ütles ...

śliczny !! -> it's beautiful !!! j'm love it ~!

Lauris Latvia ütles ...

You should write short description also in english. We, over here in Latvia love your work and would want to place orders for more items.

Unknown ütles ...

Minu tädi kinkis mulle sinu jänku. Minu lemmik.

Johanna

Laura ütles ...

Oh, kui armsad!

Anonüümne ütles ...

Hi!
I really love your work. Do you have a pattern for these rabbits? I really love the way you made their feet!

Anonüümne ütles ...

Hi I really Like These Bunnies. Do You Have A Pattern For Them In English

lilleliis ütles ...

These bunnies are not available as a pattern yet...