kolmapäev, 14. detsember 2011

Pulmad. Kingitus. Karu.


See siin on karu. Lihtsalt karu, sest nime ma talle ei andnud. Lisaks oli see pulmakink armsale sõbrannale. Selline kingitus pole just kuigi traditsiooniline, aga tegelikult valmistasingi karu põhjusel, et kinke paluti üldse mitte tuua. Küll aga edastati koos kutsetega spetsiaalsed heade soovide lipikud, mida siis tähtsal päeval, täidetuna ikka, tagasi oodati. Ühe pisikese lipiku peale ei mahu kuigi palju, aga oma kätega valmistatu võib otsast otsani, kuni viimse lõngajupini häid mõtteid ja soove täis pikkida. Seepärast ongi see heade soovide ja armastusega täidetud karu. Omamoodi nagu talisman. Abielu ja armastuse hoidja, hea perevaim.


4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga ehe ja soe kingitus... :)

Kujutan elavalt ette, kuis abielupaar oma kuldpulmades koos karuga pilti teevad... Pruutpaaril on nägu päikesest parkunud, naeru- ja õnnekortsud näkku maalitud. Karu nende süles annab aga aimu kui paljude toredate lapselaste kaisus on ta Une-Matit oodanud... Ja karu on oma saatuse üle ülimalt tänulik! :)

Imelist jõuluootusaega, Ingrid

lilleliis ütles ...

Ingrid, su sõnad kõlavad nagu ilus muinasjutt! Nii väga tahaks uskuda...
Aitäh sulle.

Mytsi Wabrik ütles ...

Ingrid ütles minu eest kõik mu mõtted juba ära. Mul jäb vaid kaasa noogutada ja teha aplaus väga originaalse ja kindlasti meeldejääva pulmakingi eest! Ma olen enam kui kindel, et pruutpaari jaoks jääb see väga eriliseks mõmmiks;).

Louve ütles ...

Fantastic! I love it....! :o)